avon-ekspert.pl

modelowanie sylwetki metoda delaviera pdf

Postaramy się uzyskać to przede wszystkim ze zdrowego, mono lub wielonienasyconych źródeł, takich jak orzechy, ziarna, nasiona, ryby, oliwa z oliwek i olej z nasion lnu na przykład. A my zminimalizować lub zapobiec niezdrowych nasyconych źródeł, takich jak tłuszcze zwierzęce, masło, nabiał, żółtek i http://janpolbis.pl/pl/okladki-konferencyjne opakowaniach produktów spożywczych, takich jak fast food, zbóż i bufetów.

Teraz wiemy, że powinnaś unikać węglowodanów prostych, ale równie ważne jest, aby wymienić je na wysokiej jakości węglowodanów złożonych lub skrobię, na przykład, płatki owsiane, brązowy ryż, bataty, pomidorów i kukurydzy. Są to nieco trudniejsze dla organizmu do rozkładania, w wyniku czego zostanie wydatkowaniu mniej więcej dwa razy więcej energii w ich trawienie. Ok, więc co mam na myśli 10% wzrost metabolicznego? Dość dużo, że na każde 100 kalorii można podjąć z węglowodanów, organizm będzie spalić około 10 osób w procesie trawienia i wchłaniania.

Więc co z białek? Dla naszych celów, odnosimy się do chudego białka, takich jak białe mięso z kurczaka i indyka, białka jaj, tuńczyk, łosoś i beztłuszczowej serem. Widać, białko jest głównym budulcem żywienia i idzie do, między innymi, naprawy tkanek i mięśni budynku. Jest to pierwszy powodu coraz niektóre białka z każdym posiłkiem jest korzystne z metabolizmem. Drugim jest to, że proces ten organizm musi przejść, gdy trawienie białka jest znacznie trudniejsze i bardziej czasochłonne, więc jeść białko dostarcza 20-25% wzrost przemiany materii!

Więc jak możemy najlepiej skorzystać z tej „izolacji termicznej” lub spalanie kalorii wpływu pokarmu? Prosty. Musisz jeść! Coraz częściej, w rzeczywistości, jest lepsza. I zazwyczaj zalecają moi klienci dostać posiłek co 3 do 3 ½ godziny, które składa się z optycznie równych części chudego białka, węglowodany, skrobię i włóknistej węglowodanów.
Artykuł napisany przez: